maandag 31 december 2007

een blog vanuit mijn garage...

Vanuit mijn garage waar ik diverse hobby's uitvoer maak ik deze eerste tekst in mijn blog.
Ik wilde al een tijdje een blog, maar het kwam er steeds niet van.

En waarom niet de laatste dag van 2007 een blog maken!?

Ik wil mijn hobby's delen met anderen. Ik wil mensen op ideeën brengen en uitleggen hoe ik het gemaakt heb.

Welke hobby's:
Decoreren van diverse voorwerpen met servetten, figuurzagen, verven, theezakjes en servetten verzamelen, het ideeën verzamelen uit tijdschriften, internet, ... Ik ben eigenlijk altijd bezig.

Wat ik maak verkoop ik af en toe op een creatiefmarkt. o.a in het verpleeghuis in Gouda, waterspektakel in Reeuwijk of waar ik gevraagd wordt.



Ik heb een vraag gekregen of ik iets met Dagobert Duck kan maken; Na een aantal mailtjes heen en weer zijn we eruit gekomen. Volgend jaar begin ik het decoren van een kist voor dvd's met Dagobert Duck.

Tot volgend jaar.
Een veilige jaarwisseling en een creatief en voorspoedig 2008

Geen opmerkingen: