woensdag 2 januari 2008

de Dagobert Duck dvd-geldkist

zondag 30 dec met Heleen gemaild en tot een idee gekomen om een dvd-kist te maken met Dagobert Duck.

Samen met Ruud een stuk gefietst en op de terugweg bij de Kwantum langsgefietst. Ik had in het krantje van de Kwantum gezien dat ze open waren. Maar Gouda ook?!
En ja hoor.
Daar kwam ik diverse maten kisten tegen. Ik had alleen niet opgemeten hoe groot een dvd is. Daar was ook een oplossing voor. In de winkel lagen dvd's.
Met een dvd de kisten af. In een maat paste precies een dvd.
Met 3 kisten gingen we huiswaarts.

Thuis de kisten op de foto gezet en de 2 maten gemaild naar Heleen.
Tussendoor was in mijn garage aan het opruimen en terwijl aan het nadenken wat ik dan op de kist kon maken voor een jongen van 17.

Ga straks verder, eerst even een stuk lopen voor de beweging en de frisse lucht.

Geen opmerkingen: