vrijdag 14 maart 2008

lijstje met naam "Thara"


Deze lijst met naam had Lilly gezien en via de mail zijn we in overleg gegaan.
Ze wilde het graag met de post verzonden hebben, het is een andere lijst geworden dan op de foto. De lijst met Rutger is 2,5cm dik - 13x18cm. En de naam Rutger is 1,2 cm dik. Per post mag de dikte 3,2 cm zijn.

De lijst die het is geworden is 24x30 cm en 1 cm dik. Deze maat kan met de brievenbuspost mee. Totale dikte is 2,2 cm.
Ik heb de naam Thara uit 1,2 cm berken multiplex gezaagd. Daarna geschuurd en afgenomen.
Na overleg komt de naam Thara in het midden op de lijst van de lange kant.
Door de dikte kan de lijst blijven staan.
geschuurd
De lijst en de naam kan ik nu in de lijnolie zetten en dan even laten drogen.
De achtergrond nog maken en dan kan die op de post.
klaar voor verzending
De achtergrond is een servet die ik op een wit geverfde plaat heb geplakt.
De lijst en de naam heb ik met een kwastje in de lijnolie gezet, daarna met een oude doek uitgewreven.
Jammer is alleen dat met de watervaste fijnlijner de lijntjes, om de letters beter uit te laten komen, zijn "uitgelopen".
De lijst heb ik zaterdag op de bus gedaan en vandaag (dinsdag) is het op de bestemming aan gekomen.

Geen opmerkingen: