donderdag 4 september 2008

Opdracht van Lilly voor haar neefje Jochanan

Vorige week ontving een mailtje van Lilly,

Ha Petra,

Ja, hier weer met mij:-) In de familie is er een neefje geboren!
Ik zou daar graag een foto-lijstje voor willen hebben met naam JOCHANAN en
'iets' van het geboortekaartje erop! Kan ik het geboortekaartje naar je
huisadres sturen? Op de voorkant staan 2 kindjes (broer/zus) en het zou te gek
zijn als je zoiets na kan maken voor op het lijstje..Én, ik heb nog een
'opdracht'. In oktober hebben we een huwelijk van schoonzus en zwager. Ook daar heb ik de kaart van. Heb je daar ook ideeën voor? Fotolijst of iets anders? Zal
ik die kaart anders ook naar je toesturen?Ik heb het volste vertrouwen in 'je
kunnen', want dat heb ik al gezien bij de vorige keren. Ik hoop daarom van je te
horen. Vooral het geboorte-cadeautje zou ik graag vlotjes willen
geven..Groetjes,Lilly


Gisteren na lang wachten - 't is een week onderweg geweest - heeft de postbode de kaarten door de bus gedaan

Ik heb vandaag het kaartje gescand en met adobe gesneden en 150% uitvergroot
na het scannen
wat ik nodig heb...
uitgesneden
afdrukken met afdrukvoorbeeld
150%

Jochanan heb ik gelijk al uitgezaagd en nu kan ik verder met het plaatje van de geboortekaart-> Een meisje met een broertje in grijstinten.
Ik heb de copy op een stukje berkentriplex overgenomen. Als ik tijd heb kan ik het uitzagen. Helaas is mijn week al vol om dat nog erbij te doen. Maar misschien zaterdag...
Ik heb er zin in om er mee verder te gaan...
Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: