zaterdag 6 september 2008

verder met het lijstje

Hoi Lilly,

Zoals je ziet ben ik hard aan de slag gegaan. Ik wil even laten zien wat voor mogelijkheden ik zie en welke je het leukste vind.
Ik heb een aantal vragen:
* Zou ik de kinderen gelijk op de lijst plakken of iets eronder doen zou dat de kinderen er meer uitspringen.
verhoogd
* Vind je de afbeelding van de kinderen groot genoeg?? Zelf vind ik van wel. Als ik het groter maak dan is de lijst eigenlijk te klein. Als je het groter wil is dat natuurlijk mogelijk. Degene die ik heb gemaakt krijgt dan gewoon een andere bestemming.
dichtbij
* Wil je alles weer in de lijnolie?

* Diverse mogelijkheden- horizontaal of verticaal; keuze 1 t/m 4
1
2
3
4
Zoals je ziet vind ik het leuk als je zelf mee denkt. Ik ben benieuwd wat je het leukste vind…

Groetjes Petra

Geen opmerkingen: