woensdag 15 december 2010

creatief, gezellig, frisse dag...

Ik heb vandaag een lekkere vrije dag gehad waar ik leuke dingen heb gedaan.
Ik had afgesproken met 2 vriendinnen om bij mij te haken en te pixelen.
Eén vriendin belde af, maar daar gelijk een nieuwe haak afspraak gemaakt.
Met Chris lekker aan tafel gezeten met een kop koffie erbij. Chris met haar pixelkaart en ik met Aslan, servetten, roze tang en lint aan de slag.
Ik had gisteravond al het teken en plak werk gedaan.
Vandaag de kapjes geknipt, gaatje erin en om het lichtje gevouwen met een lintje vast gemaakt.
Leuk resultaat.
Na de lunch ben ik op de fiets gestapt. Het zonnetje was zelfs gaan schijnen en ben naar Oudewater gefiets om daar een wolwinkeltje te bezoeken. Hier was ik snel weer weg...geen winkel voor mij, te onoverzichtelijk...bijna weggevlucht.
Morgen mijn wol ruilen op de markt.
Op de terugweg naar de Twee Hoeven, hier kaas gekocht voor de kaasfondue die ik ga maken voor kerstavond.
Bij thuiskomst was Ruud ook net thuis - 16.00 uur - en zijn bijna gelijk doorgefietst naar de stad. We willen onze borden een keer vervangen en ik wil dat graag voor de Kerst. Mooie borden gevonden, maar of die het gaan worden... dat blijft nog even open.
Na het eten aan mijn deken begonnen. Rond de 450 steken opgezet...ik ben benieuwd. Foto's volgen nog...

Geen opmerkingen: