dinsdag 14 februari 2012

jaarkalender met stroken papier

Vandaag kreeg ik op eens een idee.
Via Pinterest krijg ik zoveel inspiratie (iets te veel). Ik heb kralen gemaakt met papierstroken. De sroken maak ik met de papierversnipperaar (komt die ook nog eens van pas).
Later zag ik ook dit idee langs komen. Ik dacht ga ik ook eens proberen. Stuk MDF uit mijn garage opgediept en met Mod Podge en een kwast aan de slag.
Uit een oude Flow blz. gehaald en door de versnipperaar. Daarna ze op het MDF geplakt.
Zo bezig kwam het idee om onze oude kalender te vervangen.

Dit door 12 plankjes MDF van 20x20 cm te laten zagen. Dit te beplakken, met houten letters of stempel letters de maanden erop te zetten. Alle 12 plankjes komen op een plank en klaar.
Ik heb er nu al zin in, maar geen tijd om naar de T&D te gaan om plankjes van 4 mm dikte te laten zagen.
Ik zou even tot morgen moeten wachten...

Geen opmerkingen: