woensdag 11 december 2013

2x knutselen met Lotte

Vandaag ben ik na school weer bij Petra gaan knutselen. Eerst gingen we lekker pannenkoeken eten!Dat was erg lekker. Daarna gingen we aan de slag, mijn letters waren in tussen tijd af. Dus ik ging ze verven, met de kleur rood net zoals mijn kamer!

Toen ze aan het drogen waren op de verwarming mocht ik zelf ook nog even zagen! Ik had zelf een hartje getekend, die ging ik toen uitzagen, de bochten waren wat lastig dus daar hielp Petra even mee maar voor de rest had ik het zelf gedaan. Mijn letters zijn nu nog ff aan het drogen ze zijn bijna droog! Daarom mocht ik nog even op het blog schrijven! Straks ga ik de letters nog lakken en dan zijn ze klaar!
Het lakken ging erg gemakkelijk, zo meteen moet alleen nog de achterkant. Deze keer ging het veel beter dan wat weekjes terug, het beplakken van de letters was minder leuk dan ik dacht....

Maar dat is natuurlijk ook oefenen! Het resultaat van de letters is erg mooi geworden en ik ben er erg blij mee!
Het was weer erg gezellig bij Petra op deze bijzondere dag 11-12-'13!

Groetjes, Lotte

2 opmerkingen:

Christel zei

En dat op 14.15...
Leuk!

Petra zei

Hoi Lotte,

Ik vond het ook erg gezellig en het resultaat is erg leuk geworden. Hoop dat de L blijft staan...
Tot een volgende keer...