donderdag 12 december 2013

Kijk uit...

Ik ben gisteren met een bord begonnen om aan het hek te hangen om te waarschuwen voor een glad terras bij lage temperaturen...
Dit bord vind ik niet origineel genoeg..
 
Ik heb een driehoek van dun MDF gezaagd (30 bij 30 cm) en een persoon die valt van internet geplukt. Deze afbeelding een stuk vergroot en ook uitgezaagd.
De vraag wat doe ik er onder...een servet? Ik tussen mijn servetten gezocht. En daar was een passend servet.
Met mod podge het servet op het MDF geplakt en de lucht helemaal blauw gemaakt.
Hier op de tekst; Kijk uit bij vorst gestempeld. De letters met een klein kwastje en groene verf overgetrokken... het poppetje heb ik geschuurd en in de waarschuwingskleur ROOD geverfd.
Alles goed gelakt en dan kan die naar buiten...maar eerst moet de lak goed drogen...
 

1 opmerking:

Bluesuus zei

Wat leuk wat leuk wat leuk!!!
Ik heb je gemaild want ook ik wil wel zo'n mooie creatie van jou thuis! ;-)