maandag 27 januari 2014

Liesbeth schrijft...

Liesbeth:
"Afgelopen weekend lekker creatief bezig geweest samen met Petra in haar werkruimte. En dat was kei-gezellig. Als voorafje kreeg ik een hoop cadeautjes van eigen werk: deze huisjes hebben al een mooie plek gekregen bij mij thuis ( zie foto's).
Dan ook nog een serie houtgezaagde letters voor mijn eigen atelier, en als ik wilde kon ik er ter plekke verder mee aan de slag... Goed idee! Ik had eigenlijk nog niet zo vaak in het driedimensionale vlak gewerkt. Weer eens een andere uitdaging! Ter inspiratie heb ik eindeloos in de FLOW'S zitten kijken en scheuren, waarna ik aan de slag kon. Zelf was Petra al lang met een aantal eigen projecten bezig ;-) En ze heeft voor mij ook een paar letters bewerkt. Bofkont ben ik ook.

Leuk om te merken en te zien hoe wij zo met onze eigen manier (vooral ik eigenwijs) van werken, tòch samen bezig kunnen zijn. Hier het resultaat ( zie foto's) van de zaterdagmiddag. Ze hangen nog niet helemaal zoals ik wil, maar dat komt nog binnenkort......

Daarna was het genieten van een winterbier,  heerlijk zelfgemaakt 3-gangenmenu en een wijntje. Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen :-) Zondag had ik wat meer tijd nodig, maar het is uiteindelijk gelukt hoor: mijn beeldboek van de vorige keer ( bij mij in Horst) heb ik af kunnen maken, joehoe!
Ook voor herhaling vatbaar dus snel een nieuwe afspraak maken. .."

Geen opmerkingen: