zaterdag 25 januari 2014

weekend met Liesbeth


Dit weekend kwam Liebeth bij mijn hobbyen...
Wat hebben we niet van te voren bedacht.
Ik had voor haar verjaardag wat huisje gezaagd en beplakt en voorzien van gestempelde letters.
Alles afgelakt met beits.
Ook had ik letters gezaagd om in haar atelier te hangen. Ik ben helemaal aangestoken door Angela met haar takken met daaraan namen (geboortetak).
Na koffie en lunch hebben we mijn koele garage opgezocht en daar heb ik haar de huisjes en letters gegeven in gepakt in een melkpak.
 
Hier heb ik Liesbeth uitgedaagd om met papier en pak en plak aan het werk te gaan.
Ze heeft eerst leuke blz's uit de Flows geschuurd en daarna zijn we aan het werk gegaan.
De blz's gingen in stukjes en daarna met kwast ingesmeerd te zijn om de letters.
Zo werden de saaie MDF letters gezellige letters met leuke details...
 
Daarna met Ruud een biertje gedronken en ik aan het eten begonnen.
Vooraf; gevulde portobella; terwijl deze in de oven stond de groente schoon gemaakt en vooraf gebakken.
Diverse groente uit de oven. Dit keer; pastinaak, truffelaardappels, zoete bataat, rode biet, venkel, rode ui, knoflook en rozemarijn. Afgemaakt met gerookte kaas.
50 min in de oven
Daarna nog wat ideeën opgedaan voor zondag...
Ik wilde teksten vinden om te stempelen...
 
Zondag; ben vergeten om een blog te beginnen op zondag...
Zondag eerst ontbeten en daarna een stukje gelopen om met een fris hoofd te beginnen.
Liesbeth had haar zelfgemaakte boekje mee die we 27 oktober bij haar hadden gemaakt. Ze wilde er nog een tekst in en opeens had ze het gevonden in een boekje van Maria Egas.
Ik had niet zo veel inspiratie en was van alles te gelijk bezig.
Uiteindelijk wel wat gevonden in de Flow en hier wat teksten bij geschuurd.
Moet nog geplakt worden en op de foto gezet worden.
...wordt vervolgd...
 

Geen opmerkingen: