dinsdag 29 april 2014

Gezellig samen...

Vanmiddag kwam Saskia bij mij lunchen en knutselen...
Ik liet me verrassen wat ze wilde doen.
Het werd een tekst uit haar agenda.
Ik heb een tafel voor de deur gezet en hier kon Saskia aan de slag.
Zelf had ik ook een eigen tafel...
Ze had een canvas meegenomen.
Ik heb haar eerst een keer de tekst laten stempelen op de vellen (die anders bij het oud papier komen)die ik had meegenomen uit de Natuurwinkel.
De tekst paste niet op haar canvas, ik had er nog een liggen die op een doel wachten.
Deze had ik beplakt met de bruine vellen; ondertussen had Saskia haar letters klaar en geschuurd. Ze had tijdschriften voor mij meegenomen. Deze heeft te gebruikt voor de achtergrond. In de Happiness vond ze de kleurstelling die ze graag wilde.
Na de schikking op het grotere canvas kon ze met pak en plak aan de gang om het op het canvas te plakken. Nog een aardige klus... Daarna de tekst erop...
Nu nog een mooi plekje thuis...
Zelf had ik een drieluik gemaakt van mijn Alfabet borden. En cadeauzakjes gemaakt uit de Happiness.

Geen opmerkingen: