woensdag 2 april 2014

Retour Spijkenisse

Vandaag met mijn vader naar Hegner in Spijkenisse geweest. Vrijdag kwam ik tot de ontdekking dat mijn zaag geen zin meer had om in beweging te komen.
Ik had juist veel ideeën om te gaan doen. Maar ik kreeg hem niet aan de praat.
Hegner gebeld en een afspraak gemaakt om met mijn zaag die kant op te komen.
Mijn vader lief gevraagd of hij tijd had om me te brengen met de auto.

Ik had wel even geduld nodig, maar het was al snel woensdag...
Om half 10 eerst bij mij een bakkie gedaan en daarna met zaag naar Rob van Hegner.
Het was met de navigatie goed te vinden en we konden zo naar binnen waar Rob de zaag van mij overnam.
Hij haalde het regelkastje eraf en keek alles na; na veel proberen heeft hij toch het snoer vervangen (waar uiterlijk geen defect was te zien) en toen liep mijn zaag weer als een zonnetje...
Nadat alles weer vast gedraaid zat en hebben afgerekend zijn we weer naar huis gegaan.
Gelukkig was het niet de motor of iets anders wat niet verholpen kon worden. Scheelt mij weer een nieuwe machine kopen.
Rob bedankt voor de reparatie en mocht ik een nieuwe willen dan blijf ik echt bij mijn merk "Hegner".
Na mijn lunch heb ik heerlijk buiten gezaagd...foto's volgen nog.
Ik wilde het alfabet zagen in hoofdletters en een koffie/theedrager.
Alles is gelukt en mijn zaag deed het te gek!!

Geen opmerkingen: