vrijdag 23 mei 2014

Van alles wat in mei...

Hier een verzameling met foto's wat ik o.a. in mei heb gedaan...
Vrienden van ons waren 10 mei 25 jaar getrouwd en dat werd gevierd.
Hun cadeauwens was geld en om nou zomaar geld te geven...
Ik heb een grote luciferdoos omgetoverd in een huis met "kluis"
Ik heb met de figuurzaag 2 huizen gezaagd en deze op de doos geplakt. Met papier en pak en plak heb ik alles verbonden tot geheel en gezorgd dat de luciferdoos nog open kon.
Met mooie tekst het geheel afgemaakt. Het doosje zilver gemaakt voor het zilveren huwelijk.
In de "kluis" kwamen 2 puzzelstukjes die ik gezaagd heb en hier op heb ik verbonden op gestempeld met de Hema stempel set.
Ook 10 mei had ik een haakthee...erg gezellig. Hier was nog niemand, maar hadden we alvast de woonkamer verbouwd.
Vele hadden de auto gepakt vanuit Almere om naar het mooie Gouda te komen.
Binnenkort doen we het bij Christel voor degene van dichtbij die niet bij mij konden komen...
Cadeauzakje
22 mei had de Natuurwinkel Gouda de (her)opening van de winkel in nieuwe stijl. Het is erg mooi geworden, maar het is wel weer zoeken want bijna alles heeft een nieuwe plek gekregen.
De hartje heb ik gezaagd uit MDF, deze beplakt met papier en daarna gevergd en bestempeld.
Eindelijk mijn poncho is af en hij mag er wezen...
Een projecten waar ik nu mee bezig ben...

Geen opmerkingen: