dinsdag 22 juli 2014

Diverse projecten

Diverse projecten waar ik de afgelopen weken mee bezig ben geweest.
Leuk om cadeau te geven aan bijv. iemand die net een nieuw huis heeft...
Mijn nieuwe voorraad MDF die ik opmaat heb laten zagen. Martijn was er even zoet mee.
Vrijdag ochtend kon ik het komen ophalen; een 2 hoge stapels lagen op me te wachten.
Thuis heb ik er met een mal allemaal hartjes erop gemaakt. Dan kan ik als ik zin heb steeds wat gaan zagen...
Ik heb al heel wat huizen klaar; als label, maar ook om neer te zetten.
Vlinder en hartjes in zuurstok roze. 
Vlinder en hartjes met een servet die ik gered heb van de eetkamertafel.
Ik heb ze geplakt op...
Diverse hartjes met tekst.

Cadeauzakjes gemaakt van papier die als bescherming tussen bigshoppers zit.
In elkaar geplakt met pak en plak en na drogen gestempeld.

Geen opmerkingen: