dinsdag 15 december 2015

Zeeshan is geboren

Via deze weg wil ik de ouders van Zeeshan feliciteren met de komst van Zeeshan.
 
Vanmiddag kreeg ik dit mailtje.
"Hi Petra! Sorry voor de veeeeeel te laaaate reactie. Maar de baby is er inmiddels en hij is volgende week alweer 4 maanden oud! En ja hoor..hij heet Zeeshan! Elke keer als hij op zijn commode ligt kijkt hij naar zijn naam en hij word er zooo vrolijk van. Hij vind het helemaal te gek. Nogmaals supersuper bedankt namens Zeeshan, Naaznien en Firoz!"
Ik had voor Naaznien letters gemaakt voor haar zoontje die nog geboren moest worden.
Maar omdat ik haar niet zelf kende, ik wist alleen dat het eind augustus verwacht werd.
En dan kan er ook wat mis zijn gegaan...
Gelukkig is Zeeshan er.
 Heel veel geluk met zijn drieën.
Groetjes Petra

Geen opmerkingen: