vrijdag 16 september 2016

projecten in regenboogkleuren en andere bezigheden

Ik heb het regenboogvirus.
De tuin en de omgeving moet eraan geloven.
Na het hek ben ik nieuwe vierkantje gaan haken voor een regenboogdeken.
De eerste rij van het deken heb ik in elkaar gezet. Ik heb gekozen om ze met niet aan elkaar te haken, maar met naald en draad vast te zetten. Met een kleur die ik niet gebruik voor de vierkantjes; een donkerder kleur oranje.
Maar ook mijn garagedeur en raam krijgen een nieuwe look. Het golfpatroon die ik al had gehaakt, heb ik weer gebruikt. Maar nu maak ik de 2 gordijnen eerst af. Dit omdat het toch gaat verkleuren.
Naast mijn regenboogprojecten heb ik natuurlijk ook nog andere leuke projecten.
Omslagdoek van Royal (Lot;364) en rand van Sophia Multi(Lot;2101-B) van de Zeeman.
Ik zag de mooie warme kleuren en dacht "Kopen!!"
Ik haak met haaknaald 6 en het patroon is te vinden; It’s a Sunny Day Shawl
Vlinders voor een mobile
stof voor een tas voor Karlijn
Laatste bollen bij de wolkraam op de markt...hij laat de Softfun van Scheepjes uitlopen.
En op de markt is de hij écht goedkoper. Dus nog maar even in mijn buidel getast.
Deze omslagdoek draagt heel fijn en heb ik gemaakt van 6 bollen Softfun.
Ook heb ik mijn 7de paneel gezaagd. Nog een te gaan.
Ik verveel me dus niet...


Geen opmerkingen: