vrijdag 22 juli 2016

Een aantal projecten...

Ik ben bezig met een omslagdoek met Scheepjes Softfun met haaknaald 4.
Patroon It’s a Sunny Day Shawl
Mijn hek heb ik vorige week donderdag afgemaakt en ben er erg trots op. Het is een echte blikvanger en krijg er leuke reacties op.
Met mijn oude gehaakte vierkantjes wilde ik ook nog wat...maar een deken wordt het niet echt. Knoop het in elkaar. Misschien kan ik er iets mee versieren. Dit ligt nog verder in de "week".
Mijn nieuwe project, een deken.
Ik gebruik het patroon van de regenboogdeken, maar dan in een kleur per granny.
De granny in de maak.
Vandaag en gisteren een rugtas gemaakt, zonder patroon.
Ik wist hoe groot ik de tas wilde, maar het eindresultaat is niet helemaal oké.
Ziet er leuk uit, maar zak is te hoog, gesp schuurt langs mijn arm...
Ga kijken of het voor mijn vakantie nog lukt om een nieuwe te maken.
Dit is de binnenkant van de tas.

Geen opmerkingen: