donderdag 19 januari 2017

Dienbladen met gaten in de "herdruk"

Vorige week kreeg ik de vraag of ik dienbladen wilde maken.
Ze krijgen meer klanten die meerdere koffie mee willen nemen.
Goede zaken dus.
Om er dan weer wat achter de hand te hebben is dan wel handig.
Ik ben van de week aan de slag gegaan.
Weer wat MDF bij de T&D gehaald en het oude patroon weer opgezocht.
Ik had het gelukkig bewaard, zo hoefde ik alleen mijn passer en lineal op te zoeken.
Hier boven mijn eerste patroon.
Nadat ik alles op het MFD had gezet, ben ik aan het zagen gegaan.
Tussendoor ben ik nog even naar House of Goods geweest om te kijken welke kleur ze wilden.
Ik heb niet veel bruin meer.
Het word de huisstijl; zwart/wit.
Ik heb de dienbladen geschuurd, 2x geverfd en nu 1x in de lak
Binnenkort komen de letters erop;
HOUSE OF GOODS TO GO
Zo is de "oude". Deze heb ik gemaakt in april 2014.
Nu bijna 3 jaar later, komen er nieuwe bij.

Geen opmerkingen: