woensdag 18 januari 2017

In de maak...

Ruud is vrijdag 20 januari 25 jaar bij de zaak.
Daar wilde ik iets voor maken.
Helaas kwam ik er een paar dagen geleden pas op.
In alle haast ben ik aan de slag gegaan.
Letters uitgeprint en uitgezaagd.
Spanstaal logo overgenomen.
Een rond bord gezaagd van MDF en deze grijs geverfd.
Alle letters gelakt en het bord gelakt.
Tot zo ver ging het goed.
Toen de jaartallen op het bord gezet en deze met zwart in gekleurd.
Ik zag nog niets, de letters er netjes opgelijmd met een lineal eronder zodat alles recht erop zou komen.
Alles lukte.
Tot ik nog een keer keek!
Paniek...1991 - 2017 is geen 25 jaar.
Ik weet dat, maar had het verkeerde jaar in mijn hoofd.
Balen.
Met een noodoplossing staan de juiste jaartallen erop...maar het verdient niet de schoonheidsprijs.
Vrijdag ochtend geef ik het hem, voordat hij naar zijn werk gaat.
 


Geen opmerkingen: