vrijdag 30 juni 2017

Dikke vloerdelen


Een mederoeier van Living Well vertelde een paar maanden geleden dat hij een nieuwe vloer had gekocht en de oude massieve houten pakker eruit gaat.
Ik zei gelijk "die wil ik wel hebben", niet wetende dat het een dikke vloer is van 2 cm.
Gisteren heb ik bij hem een stukje vloer gehaald. De vloer is er nog niet uit, maar hij had een losse plank. Ik wil toch eerst weten of ik er wat mee kan, voordat ik de hele vloer krijg.
Vanmorgen "welkom" uitgeprint (Script MT Bold) en deze met carbon papier overgetrokken.
Zaagje 7 heb ik gebruikt om door de dikke plank heen te komen.
Ik was helemaal verbaast dat het zaagje erdoor heen ging. De machine had het wel zwaar en bij scherpe bochten ging het stinken, omdat het te warm werd.
Vanmorgen gelijk het welkom die ik gezaagd had naar Gert en zijn vrouw gebracht.
Gert was er niet, maar later kreeg ik een appje van hem.
"Bedankt voor je leuke welkomsbord. Hebben we toch nog wat overgehouden van de oude vloer"
Binnenkort komt hij de mooie planken brengen, als de vloer vervangen wordt door een hele mooie houten pakket.
Het mag komen, ik heb genoeg inspiratie.

1 opmerking:

Unknown zei

Petra,Wat ontzettend leuk om te lezen!!