woensdag 14 juni 2017

Melktap

Sinds maart ga ik 2x per week naar de Oud Reeuwijkse weg om melk te halen bij de Melktap van familie de Wit.
Dit melkpunt is te vinden in een huisje op hun erf.
Je kan er makkelijk komen en parkeren.
Neem contant geld mee.
1 liter melk kost 1 euro. Je kan vanaf een halve liter melk tappen.
De eerste keer was even zoeken hoe alles werkte.
Maar een duidelijke uitleg op de buitenkant van het apparaat verduidelijkt heel veel.
Ik neem mijn eigen flessen sinds mee.
Ook eieren zijn er te koop en ze hebben nog veel meer plannen.
Omdat ik zo blij ben dat ik rauwe melk zo kan halen (24 uur per dag, 7 dagen per week), ben ik wat gaan maken.
Volgende keer ga ik het brengen.


2 opmerkingen:

Edwin zei

Hallo Petra, welk lettertype heb je hier gebruikt? Groet Edwin

Petra zei

Hoi Edwin,

Ik heb het lettertype; Script MT Bold gebruikt.

Groetjes Petra