zaterdag 27 januari 2018

Scrabble met Gwenn

's Ochtends had ik de tafel alvast klaar gezet met verf en kwasten.
Gwenn heeft vandaag een middag bij mij geknutseld.
Schuren, verven en nog eens verven.
Om de blokjes aan twee kanten te kunnen gebruiken heeft Gwenn de ene kant winterkleuren gegeven en de andere kant herfstkleuren. Hier ligt de herfstkant te drogen. Ondertussen verft ze het plankje waar ze op komen te staan.
Ze heeft nog wat huiswerk; de blokjes met de Handlettering letters beschrijven.
Dit leuke label kreeg ik van haar cadeau.
Volgende keer komt ze de Lente en Zomerblokjes verven.
Zelf ik een lijst beschilderd
De lijst was wit en komt bij de kringloop vandaan. Ik heb de lijst grijs geverfd en bestempeld. De vlinders op dik papier gestempeld en uitgeknipt. 
Het zit nog los. 
Ik weet nog niet precies wat ik er mee ga doen en wat er binnen in komt.
Komt wel...

1 opmerking:

Gwenn zei

Goed samengevat Petra. Ik ga morgen oefenen met letters schilderen op het oefenplankje. Resultaat volgt!