donderdag 15 maart 2018

Zebra is naar nieuwe eigenaar

Vanmorgen de zebra aan Annette gegeven op de verjaardag van mijn moeder.
Zo hebben de andere ooms en tantes het ook gezien. Annette was er bij mee.
Als dank heb ik leuke narcissen gekregen en een onkostenvergoeding.
Ik ga sparen voor een andere brander en hoop nog vele werkstukken te maken.
Mocht je interesse hebben, stuur me een mail.
Vanmiddag met een nieuw werkstuk begonnen.
Deze komt ook op een plank van 40 x 40 cm.
Via een programma op de computer de leeuw in 4 stukken,  200% uitgeprint.
Zo kan ik het zelf uitprinten op A4 en wordt die 40 x 40 cm ipv 20 x 20 cm.
De eerste leeuw heb ik op een plank gebrand.
En hij is zo leuk, dat ik hem nu groot wil maken.
De leeuw staat op het hout en ik kan gaan branden.
Eerst alle lijnen met een dunne stift gebrand.
Alle lijnen die ik niet meer nodig heb uitgegumd. 
Nu kan ik de vlakken gaan invullen, met een dikkere stift.
Volgende keer verder.

Geen opmerkingen: