dinsdag 24 april 2018

Dribbel-sleutelhangers

Een vriendin vroeg aan mij of ik een afscheidskado wilde maken.
Ze kwam vorige week bij mijn knutselen.
Ze wist nog niet precies wat ze wilde; maar iets met Dribbel.
Ze werkt nu nog bij Dribbel en daar gaat ze deze week afscheid nemen.
Voor de kinderen had ze bij de Ikea muizen gekocht; "Ik piep er tussen uit".
Voor de collega's is ook gelukt.
2 plaatjes met Dribbel uitgeprint en op Berktriplex overgetrokken door Saskia.
Ik ben achter de zaag gekropen en heb alles uitgezaagd. Daarna Saskia aan het schuren gezet en ik heb ook nog wat mee geschuurd.
Daarna de binnenlijnen getekend, zodat ik het met de houtbrander kon branden.
Na het branden 2x gelakt.
Daarna heeft Saskia ze thuis afgemaakt.
Ik ben erg benieuwd naar de reacties.

Geen opmerkingen: