zaterdag 21 april 2018

Zonsopkomst

Vanmorgen vroeg uit de veren om de zon op te zien komen bij de Elfhoeven in Reeuwijk.
Ik had van Ruud gehoord dat er de afgelopen dagen veel fotografen waren bij de plassen om foto's te maken van de zonsopkomst.
Ik had me vandaag voorgenomen om ook de zonsopkomst te gaan bekijken.
Om half 7 was ik er. Ik had bijna mijn hoop opgeven dat het een mooie zonsopkomst was. Dacht dat het te bewolkt was.
Gelukkig ben ik wel gebleven. Het is een mooi kado, waar ik blij van werd.
Ik had nog even snel mijn glazen bol opgezocht. Ik had op facebook een keer een mooie foto langs zien komen, met een spiegeleffect in de glazen bol.
Bij deze bol komt het niet helemaal uit, maar als je goed kijkt zie je het wel.
Ik heb op verschillende plekken op de Burgemeester Lucasselaan foto's gemaakt.
Bij de loopplank naar het eilandje.
Ik bleef foto's maken via mijn glazen bol.
Hier was de zon veel verder op.
Aan een grote picknick bank zat een vrouw (Alies) ook te genieten van de zonsopkomst met een kop koffie. Ik had me daar de tijd niet voor gegeven.
Ganzen
Het was het vroege opstaan zeker waard.
Bedankt zon voor dit kado.

2 opmerkingen:

Jolanda zei

Prachtig Petra, genoten van je mooie foto's

Petra zei

Dank je wel Jolanda