donderdag 3 mei 2018

Verslaafd aan mijn glazen bol

Deze foto's heb ik in het Plassengebied van Reeuwijk gemaakt.
Ik heb met mijn fiets een rondje gemaakt en af en toe ben ik afgestapt en heb een rondje gelopen met mijn ogen gericht op mooie plekjes om de zakkende zon op de foto te zetten.
Ik heb van 19.00 - 20.15 uur foto's gemaakt.
Eigenlijk nog te vroeg voor een mooie ondergaande zon.
De zon door de glazen bol, leuk, maar branderig...
Een dode boom, een mooie plek voor een foto met bol.
Bloesem op zijn einde, maar nog heel kleurrijk.
Ik fietste langs en zag een groep zwanen overvliegen. Daar was ik te laat voor om mijn fototoestel te kunnen pakken. Even verderop waren er nog meer zwanen die opeens weg vlogen. Mijn fiets stond al en mijn fototoestel had ik paraat.
Veel foto's waren mislukt, maar deze ben ik heel blij mee.
Smal wandelpad tussen de plassen door, met heel veel gekwetter van vogels.
Het jonge riet met de zon er door heen.
Van boven gezien in het natte zand.
Het bord met informatie over het gebied zie je vaag aan de rechterkant van de bol en in de bol zie je alles op zijn kop.
Het strandje bij de Elfhoeven.
In de zandbak heb ik deze foto's gemaakt.
De horizon loopt in de bol door.
Er stond een beetje wind en er waren een paar zeilboten op het water, deze heb ik geprobeerd om in de bol te vangen.
Deze foto's gemaakt bij op de stijger in de Elfhoeven.

Geen opmerkingen: