zondag 15 juli 2018

Zondagrit

Vandaag gingen we op verjaardagsvisite bij Pim, maar eigenlijk gingen we meer om naar zijn nieuwe aanwinst te kijken.
Hij had gisteren zijn splinter nieuwe QuattroVelo opgehaald in Dronten en die moest even bewonderd worden.
Pim was ook jarig en kregen lekkere cake met vruchten bij de koffie.
Douwe was met ons mee gereden. Hij moest weer alleen naar huis, wij wilden nog een stukje verder fietsen en hadden een doel!
Ik was vrijdag mijn petje bij de kersentuin in Hekendorp vergeten, dat hoopte ik, en we gingen kijken of mijn vermoedde klopte.
Dus van Boskoop richting Hekendorp.
Ik had vrijdag avond een berichtje gestuurd en ik had nog geen antwoord gekregen.
Maar hoopvol was ik wel en ik had geluk.
Met een kilo kersen en mijn rode pet gingen we weer naar huis.
Ruim 50 kilo meter op de teller kwamen we weer thuis.

Geen opmerkingen: