dinsdag 13 november 2018

Goudkistje wisselingen

Donderdag avond had ik nog even een idee om Ruud zijn verjaardag in het zonnetje te zetten.
Ik had al een pop gemaakt om buiten te zetten.
Ook wilde ik wat in mijn "Goudkistje".
Meestal krijg ik pas op het laatst ideeën.
Ik had al een keer 50 uitgezaagd, maar wat er verder mee wist ik niet.
Ik ging even in mijn voorraad servetten neuzen en kwam deze beer tegen.
Het is een servet wat ook past. De plaat die in het kastje wordt geplaatst is 23x29 cm.
Het servet op de plaat geplakt met Mod Podge.
Deze laten drogen met behulp van de föhn.
Daarna met tekst stempels "Geniet van deze dag" en "Gefeliciteerd Lief" op de plaat gestempeld.
Alles gelakt en de 50 erop geplakt.
Later nog een foto van Ruud achter de 0 geplakt.
Vrijdag heb ik het in het kistje gezet en een zwarte lap ervoor geplakt met een hondje die ik nog had liggen.
Zaterdag ochtend vroeg voordat Ruud ging zwemmen, heb ik deze voor Ruud onthuld.
Later nog een foto met hem erbij gemaakt.
Ik heb ook nog op een scrabbleplankje RUUD er voor gezet.
Om 8 uur heb ik "Ruud" bij de buren opgehaald, hier mocht hij even in de garage wachten.
Ik had de pop woensdag gemaakt en hij mocht wel even logeren bij de buren.
Erg leuk om te maken.
Nu moest er weer iets nieuws in het "Goudkistje".
Ik had deze herten ergens gevonden op internet.
Deze uitgeprint en uitgezaagd.
Bruin geverfd en met wat goudverf wat accenten aangebracht.
Ook deze hing al even te wachten.
Ik had nog geen inspiratie voor de achterwand.
Gisteren heb ik een achterwand gekliederd.
met wat gedroogde takjes en wat rood gekleurde bladeren heb ik het in het kistje gezet.
Zo nu kan het weer even hangen en kan ik wat voor de kerst gaan verzinnen.

Geen opmerkingen: