maandag 12 november 2018

Mooie tekst verwerken tot schilderij

Vanavond lekker gekliederd, met als resultaat herfstkleuren voor een achtergrond voor letters.
Ik heb eerst wat kleuren van uit de verfpotten willekeurig op een plaat hout erop gespoten.
Daarna begonnen met bubbeltjes plastic er over heen geponst en zo de verf over de hele plaat heen verdeeld. Daarna met verschillende voorwerpen; tennisbal, oude doek...de verf gemengd en verdeeld.
Ik had geen plan, gewoon lekker kliederen.
Daarna nog met wat goud verf het afgemaakt. Nu laten drogen en volgende keer weer verder.
Vorige week heb ik letters uit gezaagd met de tekst; 
Ik heb de tekst het uitgeprint en overgetrokken op berken triplex.
Daarna gezaagd en geschuurd. Hier ben ik steeds even mee bezig geweest. Erg saai om te zagen.
Daarna komt het schuren.
De tekst is door Liesbeth zo neer gelegd op de plaat die nu geschilderd is.
En ik had hem neergelegd zoals de tekst op de afbeelding, maar dan met de i.p.v. die
Nu nog bedenken welke kleur ik de letters ga verven.

Geen opmerkingen: