vrijdag 11 januari 2019

Museum bezoek

Vandaag een bezoek gebracht aan het Boijmans van Beuningen museum in Rotterdam.
Heerlijk met de trein en een stukje lopen naar het museum.
Buiten was er nog een "rond om de boom"
Space bigs leven tijdelijk op het binnenplein van het museum.
In het museum moest ik toch even in de rij staan omdat er een extra bijdrage betaald moest worden.
Mijn jas had ik aan een super kapstok gehangen.
Allemaal touwen met hangertjes en katrollen, waarmee je jas om hoog kon trekken.
De jassen hingen hoog en droog en op slot.
Mijn dag begon al met een lach.
Mooi gespleten hoofd in de ontvangst hal.
Ik was eerst naar de begane grond gegaan (je komt op de 1e binnen)
Mooie weerspiegeling.
oude telefoonboeken in deze collage gebruikt.
Ik kijk vooral naar wat ik leuk vind en waar ik inspiratie uit kan halen.
Leuk bad op pootjes. Foto gemaakt voor een vriend die graag in bad ligt en ook erg kan genieten op het water in zijn boot. Nu de boot op de wal ligt zou die een leuk alternatief zijn, toch?!
Ook mijn glazen bol ging in een tas mee het museum in. Heb alleen hier een foto gemaakt.
Buiten was het nat en grauw. Dit is ook een binnentuin van het museum.
Door dit schilderij werd ik geraakt.
Grappig.
Van de ene ruimte naar de andere ruimte.
Dit gaf een leuke dieptewerking.
Stempelinspiratie.
Gewoon mooi.
De bouw naast het museum, via het raam.
Nog zo'n doorkijk...
Kleurrijk en bijzonder
Met balpen. In het echt is het erg indrukwekkend.
Net een jas die je aan kon trekken. Mijn selfie is mislukt.
Net echt.
Een hele tentoonstelling gewijd aan Rubens.
Ik was al wat verzadigd en ben er even door heen gelopen.
Deze spraken me aan.
Daarna blij weer naar huis.
Maandag gaat een groot deel van het museum dicht en ik heb het net nog kunnen zien.
Toch leuk zo'n museumjaarkaart. Daardoor ga ik opeens naar verschillende musea>

Geen opmerkingen: