woensdag 2 januari 2019

vlinders haken

Mijn vriendin Saskia vroeg aan mij of ik vlinder "Vera" van het patroon van Juf Sas wilde haken.
Een heel makkelijk patroon die begint met een vierkantje haken.
Ik kreeg de vraag via de app en ben acryl in de kleur erbij gaan zoeken.
Erg leuk om te haken en ik haakte er gauw al meer.
De vlinder lijkt een beetje op dit mooie exemplaar.
Ik heb er mijn restjes van de Stylecraft er voor gebruikt, behalve van de grijs heb je van de andere kleuren niet veel nodig.
Eind vorig jaar heb ik Saskia 4 Vlinders "Vera" aan haar gegeven, maar ik moet nog even wachten voordat ik weet wat ze er mee gaat doen,
14 januari stuurt ze me de foto, nog even geduld.
Juf Sas heeft veel leuke patronen op haar site staan, zeker de moeite waard om een kijkje te nemen.

Geen opmerkingen: