donderdag 24 januari 2019

Zaag dagje

Met het hout van gisteren van ik vandaag verder gegaan en het is nu ook bijna op!
Ik heb 4 veren, nog 3 klavertjes 4 en wat andere kleine dingen uitgezaagd.
Deze heb ik nog niet geschuurd.
Een veer staat voor mij voor verhalen schrijven over je lezen of wat geweest is.
Verhalen over herinneringen die je aan iemand hebt die er niet meer is.
Een vriendin haar moeder is vorig jaar overleden en ze zou er een heel boek over vol kunnen schrijven.
In de uitsparing kan een gedicht of een foto.
Ik heb ook een veer gemaakt voor iemand die afscheid heeft moeten nemen van haar zus die afgelopen maandag is overleden.
Dit rozenhart heb ik maandag op de foto gezet op de bloemenheuvel op de begraafplaats.
Het had toen gevroren en dat gaf een mooie ijslaag erop.

Geen opmerkingen: