zondag 11 april 2021

Keien laten zwerven

 

Vanmorgen Ruud uitgezwaaid en ik ging mijn stenen weg brengen in Bodegraven.
Vandaag is Marina jarig en Agnes is aan het herstelde.
Om iets voor 10 uur zat ik op de fiets richting Bodegraven.
Via een omweg, achter langs de Surfplas, ben ik tegen wind naar Bodegraven gefietst. Veel last van de wind had ik niet.
Ik ging eerst de steen van Irma weg brengen.
Deze poezen hebben een mooi plekje gevonden in een hotel.
Mooie luchten.
Jonge ganzen.
Over een poosje zie je hier weer koeien in de wei lopen.
Met de hulp van de GPS kan ik het goed vinden.
In de voortuin op een bankje kon de steen mooi liggen.
Ik ben benieuwd wanneer ze hem vind.
Daarna bij Marina; via het kattenluik in de schutting kon ik hem in de achtertuin tegen de schutting aan leggen. Verrassing;)
Daarna bij Agnes; ik wilde hem bij de voordeur neerleggen, en toen hoorde ik het slot opengedraaid worden; ik was gespot.
Even een bakkie koffie gedaan en bij gekletst. 
Iets voor 12 uur ging ik lekker voor de wind naar de melktap en daarna naar huis met nog een tussenstop bij het insectenhotel aan de Lucassenlaan.
Lekker uitgewaaid bij heerlijk weer, maar wel fris!

Geen opmerkingen: