zondag 20 november 2022

De maaksters achter Kei Toffe stenen

 Ik kreeg vandaag het idee om een blogberichten te gaan schrijven over de maakster achter de stenen die ik gekregen, gevonden of geruild heb.

Te beginnen bij mijn laatste stenen-ruil-tourtje.
Ik ben vorig weekend in Nijmegen, Bergharen en Afferden.
In Nijmegen (Zellersacker)  heb ik Wendy ontmoet en kennisgemaakt met haar stenen.
Deze steen heb ik bij haar geruild, een steen met veel details. Voor mij al te veel gepriegel. Maar zo leuk. Deze blijft ook een bij mij, met vele anderen...
In Afferden heb ik toch maar aangebeld bij Angela.
Ze had een leuke stenen ruil plek bij haar voor deur en ik wild toch weten wie achter de leuke stenen zit.
De onderste 3 komen bij Angela vandaan.
Op Facebook zijn er ook nog vele leuk van haar te bewonderen.
Kijken of het me gaat lukken om andere stenen ook te koppelen aan de maaksters.

Geen opmerkingen: