vrijdag 20 oktober 2023

Facebook-vrienden uitgenodigd

 Hallo, ik ben Petra en heb vele hobby's o.a. zwerfstenen verven, figuurzagen. 29 september ben ik een uitdaging aangegaan. Ik doe mee met Wad klein Miniatuur Waddinxveen. Mijn uitdaging; Ik ga een deel van de Brugweg in het klein maken. Met de figuurzaag en hout ga ik enkele huizen namaken met hulp van tekeningen die ik van de bewoners heb gekregen of heb opgevraagd in het Streekarchief in Gouda. Alleen met huizen ben ik er nog niet, ik wil het ook aankleden en wil daarbij jullie hulp vragen. Het lijkt me leuk om met hulp van jullie het aan te kleden met stenen met mensen, fietsen, bomen, struiken en wat je zelf kan bedenken. Lijkt je het ook leuk en wil je mee helpen door wat stenen te schilderen, stuur met een berichtje via een PB.

Deze stenen als idee wat ik leuk zou vinden als mensen mee willen helpen om de Brugweg aan te kleden. 
De Brugweg vanaf de Hefbrug gezien
Ik bouw mee
Ik ben nu met mijn 3e huisje bezig.
Heb Brugweg 4 en 17 gezaagd.
Brugweg 4 ben ik al een eind mee met schilderen.
Brugweg 17 is klaar om te schilderen.
Brugweg 11 heb ik gezaagd en in elkaar geplakt en moeten nog dakpannen op.
Dit is nummer 17

Dakpannen gemaakt van ijslolly stokjes. Zijn 2 cm. Uit een stokje zaag ik 2 pannen.
Ik kan 6 stokjes tegelijkertijd zagen
Terwijl ik aan het zagen was een filmpje gemaakt.

Geen opmerkingen: