donderdag 28 december 2023

Mijn huizen van de Brugweg

Mijn huizen die ik heb gemaakt van de brugweg;

Nummer 27

Nummer 11
nummer 10
nummer 25
nummer 32
nummer 21
nummer 42
nummer 2
Hier nummer 2; Het grootste pand aan de Brugweg. Ik heb niet het hele pand gedaan, want anders past het niet meer op de module.
De module ben ik langzaam aan het bekleden.
Ik heb er met karton een verhoging op aangebracht, zodat de plank waar het spoor op wordt gemaakt meer gelijk ligt.
Ook heb ik er een uitsparing in gemaakt waar de sloot moest komen.
De sloot heb ik gehaakt met draad waar meer kleuren blauw in zitten.
Het groen is een lap stof die ik had gekocht en lag te wachten op een bestemming.
Deze vormt nu nog een groene oase. Dit gaat nog veranderen.
Ik heb vandaag ook boompjes gemaakt, wat ik heb geleerd bij een workshop die Hans gaf. Hij heeft ook een module.
Hij is heel bekend met miniatuur spoorbanen maken met bergen, huizen e.d.
De workshop was in SK-lab 
Zo krijgt mijn module steeds meer vorm.
Mandy is ook lekker bezig met haar huis.
Dit is nummer 17.
Volgende keer laat ik zien hoe ik boompjes maak.
Moet ik tussendoor even foto's maken.

Geen opmerkingen: