zaterdag 6 januari 2024

Miniature people Leeuwarden

 Afgelopen week waren we in Leeuwarden met mijn ouders.
We sliepen en aten de eerste dagen van het nieuwe jaar in Fletcher Hotel.
Ook gingen we naar de Tocht; een musical voor de Elfstedentocht.
Leuke musical met een ijsvloer als podium.
Ook had ik gezien dat er miniatuurvoorstellingen zijn in het centrum van Leeuwarden.
Ik had er al eerder over gelezen en nu gingen we naar Leeuwarden en kon ik ze gaan opzoeken.




38 Paddenstoelen plukken Eewal, in paaltje
40 Brandweermannen in oranjepak, Anna van Hannoverlaantje
Bij Natuurmuseum, helaas ook niet helemaal meer intact
41 Wezen, diaconessen en dieren
Lastig om op de foto te krijgen (nr 41)
Tijdelijk oplossing denk ik.
Deze is leuk; in een rooster. 44 Tuin - Vijzelstraat 
45 Ooievaarsnest; achter regenpijp bij Grote Kerk.
49 Spelen
Ruud is van de route, wij van de foto's.
Helaas ook hier ontbreekt het een en ander.
Bergbeklimmers 
Bij DE achter het raam. Veilig voor plunderaars 

 07 Echtpaar (Haniasteeg), even zoeken naar een buis. Goed verstopt is dit echtpaar.
18 wandelen in de bergen 
Was lastig zoeken, eerst dachten we dat het veel groter was en omdat er toch veel gesloopt was, wisten we ook niet of het er nog was en hebben we soms het maar gelaten.
Was wel heel leuk om te doen.
We hebben dit dinsdag en woensdag middag gedaan.
Ook nog andere foto's gemaakt van andere bezienswaardigheden die ik leuk vond om vast te leggen.
Decemberlicht in het centrum; Hier hebben we langs gelopen met een route.
Bij het oude postkantoor
Het oude postkantoor is niet meer in gebruik als postkantoor maar als Grand café en hotel. Je ze hebben veel oude gebruiksvoorwerpen nog uitgestalt.
Hier koffie gedronken.

Geen opmerkingen: