donderdag 5 maart 2015

Broek krijgt een nieuw leven.

Dit idee heb ik gevonden op Pinterest.
Ik had nog een oude broek liggen en dacht daar ga ik mee aan de slag.
Zo gedacht zo gedaan.
Broek in stukken geknipt, zakken er af, tailleband eraf, stuk voorpand.
De pijpen heb ik lang gelaten en hier de onderdeel (van de lijst) mee beplakt en opmaat geknipt.
Ik heb het vast geplakt met houtlijm.
Hier na de andere losse delen vastgeplakt en toen weer in de keuken gehangen en versierd met zelf gemaakte hartjes.
Mijn nichtje Eva had voor haar laatste verjaardag een Hema kindernaaimachine gehad
En heeft toen uit de losse pols hartjes gemaakt...ergg leuk.
Samen met oma heeft ze een zelf ontworpen knuffel gemaakt.
Dus als Eva het kan...
Ik heb me door haar laten inspireren.
En zo ga ik aan de gang met de lappen stof en oude kleren waar ik mijn schaar in kan gaan zetten...
De eerste broeken zijn al verwerkt...

Geen opmerkingen: