zaterdag 5 september 2015

Met de kano het nieuwe jaar in

Afgelopen weken heb ik vele uren kano's gemaakt.
De kano bestaat uit 2 lagen MDF. Eerst de omtrek van de bovenkant op 6 mm MDF getekend en de gaten eruit gezaagd en geschuurd. Daarna op een plank van 4 mm MDF geplakt en het geheel uitgezaagd. Dan volgt het schuren en het verven.
Waarom kano's??
Ik sport bij Living Well in Gouda en daar geven ze Row-lessen.
Dat is een uur roeien op muziek.
Dit vind ik erg leuk en het wordt ook leuker als je het langer doet.
Dit komt ook omdat er een leuke groep mederoeiers zijn en degene die de lessen geeft zijn ook leuk.
Op zaterdag geeft Nadine les en die krijgt de hele groep mee met haar manier van lesgeven.
5 september ben ik weer een jaar ouder geworden.
Dit wilde ik niet zomaar voorbij laten gaan.
Ik ben roeiend mijn nieuwe jaar ingegaan en wilde dit met andere delen.
Dus heb ik 34 kano's gemaakt en bestempeld en uitgedeeld.
Ik kreeg leuke reacties en sommige wilde weten waar ik de kano's had gekocht...da's toch een groot compliment!!
 

Geen opmerkingen: