dinsdag 20 oktober 2015

Chocoladepret

Vanmiddag kwam Lotte om bonbons te maken, jammie, da's geen straf,
Het was erg leuk om te doen. Op het dienblad kan je vinden wat we in de bonbons hebben gedaan.
's Ochtends had ik beslag gemaakt om wafels te maken.
Ik heb het recept gebruikt van de AH. I.p.v 80 gram vanillesuiker heb ik één zakje van 8 gram gebruikt. Verder heb ik het recept aangehouden.
We hebben balletjes gemaakt van 50 gram per stuk.
Ik heb er één gemaakt met wat kaneel, één met kokos en één vermalen pecannoten.
Bij de wafels hadden we een smoothie gemaakt met appel, peer, wat blauwe bessen, 2 geperste sinaasappels, beetje melk en 2 eetl. bramensaus (voor de kleur).
Nadat de bonbons aan het koelen waren, hebben we doosjes gevouwen om de bonbons mooi te kunnen presenteren.
De bonbons zijn lekker en zeker nog wat over...de met kruidnootjes is een aanrader!!

1 opmerking:

Christel zei

Heerlijke middag weer zo te zien!