maandag 28 maart 2016

polentabroodjes met snijbonen

Vandaag wilde ik mijn Tupperware mini cakevorm eens gebruiken voor de hoofdmaaltijd.
Maar wat kan je dan maken?
Dit heb ik er voor gebruikt
6 droogde zongedroogde tomaten (geweekt in warm water)
60 gram geraspte belegen kaas
2 knoflook ui of bosui
75 gram polenta
85 gram zelfrijzend bakmeel
1 ei
30 ml melk
1 theel. gerookte paprikapoeder
peper.
 de Mini Cake
Turbo Chef
Hoe heb ik het gemaakt;
Oven voorverwarmen op 180 graden
Het bakmeel, polenta, ei en melk in een kom met de siliconen spatel door elkaar mengen tot een vast deeg.
De tomaat en knoflookui in de turbo chef klein maken en samen met de kaas door het deeg roeren.
Het beslag in de mini cakevorm verdelen.
Ik had 8 mini broodjes gemaakt.
Dit 20 min in de oven bakken, dan de oven uit en nog 5 min in de warme oven laten.
Ik heb het gegeten met snijbonen, klein beetje paprika en wat gebakken ontbijtspek.

Geen opmerkingen: