vrijdag 1 juli 2016

Regenboog hek


Afgelopen zondag middag heb ik alle oude gehaakte vierkantje verwijderd.
Even zitten we weer helemaal open. Maar het weer deze week was niet echt zomers, dus hebben we niet veel buiten gezeten.
Een aardige verzameling verweerde haaksels heb ik over.
Vandaag - bij droog weer - ga ik samen met een vriendin me buigen over hoe we de nieuwe gehaakte vierkantjes erin gaan maken.
Spannend.
 
Om half 11 was Jolanda bij mij; ik dacht haar op te halen op station, maar Jolanda had al een trein eerder genomen, dus toen ik op station stond was Jolanda naar mij gelopen.
En ik had een andere route genomen, dus hadden we elkaar niet tegen het lijf gelopen.
Eerst even bij geklets bij koffie en thee, daarna aan de slag gegaan om uit te vinden wat het mooiste was.
Uiteindelijk zijn we eruit gekomen en hebben 2 hekken voorbereid en in volgorde in de wijnkisten terug gedaan.
Na de lunch zijn we naar buiten gegaan.
Het miezerde nog wat en er was best wat wind.
Maar met wat extra's aan was het goed te doen.
Eerste hek hebben we in een middag gedaan.
Er werden door Jolanda 360 touwtjes op maat geknipt en door mij 720 knopen gelegd.
Terwijl we bezig waren kregen we vele leuke reacties, waaronder nu zie ik elke dag een regenboog, wat een gezellige kleuren,...
Ruud kwam thuis en terwijl ik eten kookte heeft Jolanda alle touwtjes ingekort.
Al met al een vrolijke en geslaagde dag waar we tussendoor alle tijd hadden om bij te kletsen.
Echt erg gezellig.

Geen opmerkingen: