dinsdag 26 juni 2018

Goudasfalt en glazen bol

Vanavond had ik zin in om naar Goudasfalt te fietsen. Het was zo'n mooie avond.
Mijn glazen bol en fototoestel in mijn fietstas en fietsen maar.
Ze hebben nu een zandstrand gemaakt en een strandpaviljoen Rederij de Vrijheid is er ook voor een hapje en een drankje.
Openingstijden: woe t/m zondag van 10.00 - 22.00 uur.
Vanavond was het er stil en kon ik even rond kijken.
Blijft bijzonder; er komt steeds meer. Afgelopen weekend was er een Roze camping.
Een kijkje door de glazen bol.
Het strand met uitzicht op de molen.

Er staat toch wel wind...
Een groot oud gevaarte gevangen in de bol.
Terug naar huis kwam ik bij een oude sluis, hier ook even gestopt.
Hier begint een kanoroute.
Door de sluis gaat de route niet, maar meer de polder in.
De polder op zijn kop, helaas kon ik niet het hek weg halen.
De zon scheen mooi door een berenklauw heen.

Geen opmerkingen: