zaterdag 30 juni 2018

sponsorfietstocht


Vandaag een rondje van 60 km gefietst met Ruud, Nico en Richard met de Rabobank Sponsorfietstocht
Het weer deed goed zijn best, was een lekker windje.
Eerst stempelkaarten halen en dan met vele andere gaan fietsen.
Bijna klaar voor vertrek.
De route wordt aangegeven met bordjes met pijlen.
Route ging via de Reeuwijkse plassen, via Sluipwijk,  Oud Reeuwijkse weg richting Boskoop.
We kwamen langs de ijsboer in Boskoop maar de heren fietsen door.
Sommige stukken waren niet echt een aanrader om met zo'n tocht door heen te fietsen, maar het was zo.
Via Waddinxveen gingen richting Zoetermeer langs de rijksweg en daarna naar het mooie gebied van de Rottermeren. We fietsen langs de roeibaan maar daar geen activiteiten. Bijna waren we langs de tuin van Natuurluck gefietst, maar we gingen rechtsaf richting Nieuwerkerk.
We fietsen langs het Blok in Nieuwerkerk en dan wil ik toch even een kijkje nemen bij voor mij een bijzondere plek. Veel van de graffitie is beklad, maar dit stukje blijft redelijk mooi.
Via Nieuwerkerk naar Moordrecht.
Daar hadden we een stempelpost bij de sportvelden.
Water gevuld en toen weer op pad.
De 60 km stond af en toe wel op de borden.
Langs de A20 fietsen we naar het industrieterrein van Moordrecht.
Over de Coenecoop, waar Nico zei dat hij wel trek had.
Stop gemaakt bij de Bram's 
Heerlijk gegeten.
Daarna het laatste stukje terug naar de Wielerbaan.
Kaarten afgeven en weer naar huis.
Ruud reed nog even met Nico mee, maar ik heb lekker geluierd in mijn Lamzac, terwijl de wind en zon mijn was droogde.

Geen opmerkingen: