donderdag 25 oktober 2018

Keezen is bijna klaar voor gebruik.


Het bord is bijna klaar.
Ik heb eerst gaten geboord met de diameter van het stokje wat in de pionnen zit en daarna met een verzinkboor een holletje in het hout geboord.
Ze zijn niet allemaal even diep, maar dat is ook niet mijn streven.
De pionnen blijven erin staan.
Ook een uitdaging was om de kleuren aan te geven op het speelbord.
Ik heb het met een sterstempel (Hema) de kleuren op het bord kunnen stempelen met de verf die ik ook gebruikt heb om de pionnen te verven.
Ik heb de zachte kant van een oud schuursponsje gebruikt om de verf gelijkmatig op de stempel te krijgen.
Ook hier zijn de sterren niet allemaal precies rond het gat gekomen, maar dat zie je niet als je aan het spelen ben.
Nu nog 3 medespelers vinden.

Geen opmerkingen: